Przejdź do głównej zawartości

Lekcja organizacyjna

  • Zapoznanie z regulaminem pracowni komputerowej.
  • Zapoznanie z zasadami oceniania i zachowania na lekcjach informatyki.
  • Utworzenie własnego bloga/zeszytu online z informatyki. 


Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. https://informatyka8digor.blogspot.com/ Igor Wójcik














































    z

    OdpowiedzUsuń
  3. https://informatyka8dadam.blogspot.com/ Adam zet zet

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oliwia https://informatyka8doliwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zosia https://informatyka8dzosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda DZIURDA https://informatyka8dmagdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Krystian https://informatyka8dkrystian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. https://informatyka8ddawids.blogspot.com/ Dawid Szymczak








    z

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.blogger.com/blog/posts/7849603799681403470?pli=1

      Usuń
  10. https://informatyka8dolga.blogspot.com/ Olga

    OdpowiedzUsuń
  11. https://informatyka8dala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. https://informatyka8dklaudia.blogspot.com/ Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  13. https://informatyka8djustyna.blogspot.com/ Justyna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zastosowanie arkusza kalkulacyjnego

 W arkuszu kalkulacyjnym można rozwiązywać zadania rachunkowe z różnych przedmiotów szkolnych, dziedzin nauki i życia codziennego. Na dzisiejszej lekcji: wykorzystasz arkusz kalkulacyjny do kalkulacji wydatków, wykorzystasz arkusz do rozwiązywania zadań z fizyki i geografii, zastosujesz arkusz do porządkowania i filtrowania danych. Ćwiczenie 1 str. 44 https://docs.google.com/spreadsheets/d/1XcT_lZ-LVXW3pXIN1yBRToIAw_JOsxoy/edit?usp=sharing&ouid=106124614133568124828&rtpof=true&sd=true Ćwiczenie 2 str. 45 Ćwiczenie 3 str. 46 https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Y2EZdGF0VIFpumI_2krM0I4fgTiHTiW_/edit?usp=sharing&ouid=106124614133568124828&rtpof=true&sd=true

Funkcje oraz adresowanie bezwzględne i mieszane w arkuszu kalkulacyjnym

      Arkusze kalkulacyjne mają wiele funkcji ułatwiające obliczenia. Aby podczas tworzenia i kopiowania formuł w arkuszu nie pojawiły się błędy, warto dobrać właściwy rodzaj adresowania.      Na tych lekcjach: zastosujesz funkcje: średnia, jeżeli, suma . dowiesz się, dlaczego stosujemy adresowanie bezwzględne, dowiesz się, kiedy użyć adresowania mieszanego. Zadanie: Otwórz nowy arkusz kalkulacyjny. Stwórz tabelę z informacji dotyczącymi ocen, według poniższego wzoru. Do tabeli dodaj formuły obliczające, ile w całej szkole jest ocen celujących, bardzo dobrych, dobrych, dostatecznych, dopuszczających i niedostatecznych.  Dodaj formułę obliczającą, ile poszczególnych ocen przypada na jednego ucznia w każdej klasie. Obliczenia umieść w następnych kolumnach, dodaj odpowiednie nagłówki.

Arkusz kalkulacyjny - podsumowanie

  Wykonaj poniższe zadania.  Rozwiązania umieść w zeszycie (na swoim blogu).  Powodzenia :) Zadanie 1 Wielu uczniów uprawia różne dyscypliny sportu, ale są też tacy, co nie uprawiają żadnej (w tym zadaniu, zakładamy, że każdy uczeń uprawia tylko jedną dyscyplinę). Wykonaj tabelę dla danych: liczba uczniów - 900, piłka nożna - 250, koszykówka - 20, pływanie - 40, lekka atletyka - 50; pozostali nie uprawiają żadnej dyscypliny sportu.  Zadanie 2 Do zadania 1 wykonaj wykres przedstawiający procentowe udziały uczniów uprawiających poszczególne dyscypliny sportu. Zadanie 3 Wprowadź dane zgodne z poniższą tabelą. Wykonaj działania "Suma", "Różnica" "Iloczyn" używając odpowiednich funkcji. Zadanie 4 Wykonaj zadania online: https://learningapps.org/1073141 https://learningapps.org/6976799 https://learningapps.org/1086205